Coraz większa liczba klientów uważa zrównoważenie produktu za kluczowy czynnik przy podejmowaniu decyzji o zakupie. Jednocześnie producenci środków kosmetycznych pragną mieć swój udział w tworzeniu bardziej zrównoważonej przyszłości. BASF wraz z BTC, swoją spółą sprzedażową w Europie, w kwietniu, podczas targów in-cosmetics w Paryżu zaprezentowały nowe składniki i formuły, jak również innowacyjne koncepcje – na przykład dotyczące pielęgnacji i stylizacji włosów, ochrony przed słońcem oraz pielęgnacji jamy ustnej. Firma rozszerzyła również swoje cele i zaangażowanie w zakresie certyfikowanych zrównoważonych produktów wytwarzanych z oleju palmowego. Ponadto BASF pomaga producentom kosmetyków osiągnąć cele związane ze zrównoważonym rozwojem i wyróżnić się na rynku dzięki nowej metodzie. (kk)
(https://www.basf.com/, 4.05.2016)